BV

Lawak! Soalan Siapa Diana Kepada Semua Lelaki Jadi Viral

SIAPAKAH Diana? Kenapa nama Diana ini secara tiba-tiba menjadi perbualan di media sosial tempatan? Pasti ramai yang tertanya-tanya walaupun soalan siapa Diana ini sudah viral sejak beberapa hari lalu.

Rupanya isu viral ini sebenarnya berpunca daripada status seorang pengguna laman mikro twitter yang memuat naik status yang mendapat perhatian netizen.

Maka ramai golongan Adam telah menggunakan taktik berkenaan untuk mengumpan isteri, tunang dan kekasih masing-masing bagi membuktikan kenyataan yang dibuat individu itu adalah benar belaka.

Hasilnya memang terbukti kaum Hawa ini sememangnya sinonim dengan sifat cemburu sejak dahulu lagi. Lihat hasil kajian yang telah dilakukan oleh segelintir lelaki terhadap pasangan mereka ini, memang lawak!

Walaubagaimanapun, tidak semua lelaki yang menggunakan taktik yang dilakukan ini berjaya memperdayakan pasangan mereka itu.

Siap ada yang suruh ucap terima kasih lagi kerana sudi membantu pasangannya. Ada juga yang gagal mengalih perhatian pasangannya dengan nama Diana itu dan ada juga yang sudah tahu taktik tersebut. – MYNEWSHUB.CC

0 Komentar untuk "Lawak! Soalan Siapa Diana Kepada Semua Lelaki Jadi Viral"

 
Copyright © 2014 MamarazziNews - All Rights Reserved
Template By Catatan Info