BV

(4 Gambar) Lelaki Negro Topless Jadi Pelaris Gerai Burger Di China

(4 Gambar) Lelaki Negro Topless Jadi Pelaris Gerai Burger Di China | Seorang pemilik gerai burger di Shanghai, Wang Meng telah mengupah seorang lelaki kulit hitam berbadan sasa bagi memasak dan mengril burger.

Tambah menarik, pekerja tersebut membuat kerjanya dengan tidak menggenakan baju terbukti berjaya meningkatkan jualan di gerai burgernya sejak kebelakangan ini.

“Saya boleh kata 90 peratus daripada pelanggan kami adalah pelanggan wanita.

Pesaing-pesaing saya (gerai-gerai burger lain) tidak berapa suka dengan idea ini yang mana mereka menyuruh pekerja saya, John memakai baju ketika memasak burger tapi saya rasa kesian dengan kerjanya yang perlu grill burger sepanjang hari, jadinya saya membenarkan dia tidak memakai baju ketika sedang bekerja,” katanya.

- See more at: katakcomel.my

0 Komentar untuk "(4 Gambar) Lelaki Negro Topless Jadi Pelaris Gerai Burger Di China "

 
Copyright © 2014 MamarazziNews - All Rights Reserved
Template By Catatan Info