BV

Gadis Pijak Patung Hindu Dikecam

Gadis Pijak Patung Hindu Dikecam | Seorang pengguna Instagram yang menggunkakan nama Jay Om telah berkongsi sekeping gambar yang memaparkan seorang gadis berusia 20-an yang memijak patung dewa.Gambar berkenaan menjadi viral di Instagram dan merima pelbagai respon negatif dari para pengguna Instagram selain mencemarkan imej umat Islam.

“Kawan ini lagi satu anak haram luar nikah yang tak kenal nama bapa. Ini ke cakap 1 Malaysia? Hoi! Tolonglah jangan bodohkan rakyat dengan nama 1 Malaysia okay? Apa dengan yang akan dibagi pada anak luar nikah ini?“PDRM oh PDRM, kalau orang India dan Cina hina Islam, you akan ambil tindakan. Ini apa pula tindakan yang you akan ambil? Jangan pandang berat sebelah okay?” petikan dari caption Jay Om pada gambar berkenaan.

Namun, gadis tersebut bukannya warganegara Malaysia tetapi warga Indonesia. Gambar itu mula tersebar di Instagram negara jiran sehingga merebak ke Malaysia menyebabkan individu seperti Jay Om menuduh ia dilakukan oleh gadis Melayu Malaysia.

Gadis yang bernama Radha Visabilillah itu telah memuat naik kenyataan memohon maaf di atas tindakannya itu di laman Instagram radha_visabilillah.

Gadis Pijak Patung Hindu


Sumber : katakcomel

0 Komentar untuk "Gadis Pijak Patung Hindu Dikecam"

 
Copyright © 2014 MamarazziNews - All Rights Reserved
Template By Catatan Info