BV

2 Gambar Fesyen Rambut Hafiz Suip Yang Paling Pelik

Hafiz Suip

Penyanyi terkenal, Hafiz Suip telah dilihat tampil dengan imej baru dimana beliau telah mewarnakan rambutnya kerana merasa bosan dengan gaya lama.

Menyedari dirinya dikecam gara-gara fesyen rambut terbarunya itu, dia tidak mahu memberikan komen lanjut dan bertindak untuk berdiam diri kerana masyarakat lambat laun akan berhenti bercakap mengenainya.
“Saya menerima banyak tohmahan tapi saya tidak ambil peduli sangat apa yang kata orang kerana apa yang terletak pada hati masing-masing. Apa yang penting nawaitu kita.
Saya tidak melenting bila dikritik. Saya hanya berdiam saja kerana saya tahu lambat laun orang akan berhenti bercakap dan perkara ini akan reda sendiri. “Apa yang saya buat ini, dosa dan pahala saya tanggung sendiri. Janji saya tidak tinggal solat dan soal itu biar antara saya dengan Tuhan,” katanya. 

Fesyen Rambut Hafiz Suip

Gambar Hafiz Suip


Sumber : katakcomel.my
0 Komentar untuk "2 Gambar Fesyen Rambut Hafiz Suip Yang Paling Pelik "

 
Copyright © 2014 MamarazziNews - All Rights Reserved
Template By Catatan Info