BV

Baby Popular, Aaisyah Dhia Rana Kini Bergelar Artis



Tak salah rasanya kami katakan si comel yang diberi nama Aaisyah Dhia Rana digelar babypaling popular di Malaysia buat masa ini.
Sejak dalam perut hingga kini sudah berusia lima bulan, anak sulung pasangan popular Zain Saidin dan Rozita Che Wan sentiasa mendapat perhatian ramai.
Rozita-Che-Wan-Zain-Saidin-4
Bukan itu sahaja, Aaisyah kini secara rasmi sudah menjadi artis pertama yang paling muda dengan menyertai  syarikat pengurusan Laugh Out Loud (LOL) Entertainment.
Kalau korang nak tahu, syarikat pengurusan popular ini sudah beroperasi lima tahun lalu dibawah pengurusan Afeeq Abd Wahab dan penyanyi Dafi.
Aaisyah bersama Dafi.
Aaisyah bersama Dafi.
“Saya senang bersama pengurusan LOL dan sejak tiga tahun dengan syarikat ini, saya percaya kepada kredibiti LOL sebagai antara syarikat pengurusan popular tanah air.
“Jadi dalam hal anak, saya biarkan yang lebih arif untuk mengatur apa yang sewajarnya untuk dia. Tambahan pula rezeki anak saya kian murah dan mendapat perhatian syarikat yang berkeinginan menjadikannya sebagai duta,” kata Rozita Che Wan yang kini sedang sibuk dengan penggambaran program Primadona di Narita, Jepun.

Alahai, rasa tak sabar-sabar pulak ingin melihat si comel Aaisyah ini beraksi di depan kamera. – MYNEWSHUB.CC

0 Komentar untuk "Baby Popular, Aaisyah Dhia Rana Kini Bergelar Artis"

 
Copyright © 2014 MamarazziNews - All Rights Reserved
Template By Catatan Info