BV

Pengedar Dadah Hidup Senang Dalam Penjara



PLYMOUTH, Britain – Seorang pengedar dadah di Plymouth didapati hidup mewah dalam penjara selepas beberapa gambarnya dimuat naik di laman jaringan sosial Facebook baru-baru ini.
Lelaki tersebut, Jason Crocker, 36, dipenjarakan selama lima tahun sejak Disember 2013 kerana mengedar dadah jenis heroin dari rumahnya di Plymouth.
Rakaman gambar yang dimuat naik oleh Crocker menggunakan telefon pintar yang diseludup ke dalam penjara menunjukkan sebuah televisyen dan dua konsol permainan video di dalam selnya.
Pada tahun lalu, dia mengaku memiliki sebuah telefon pintar di penjara dan dikenakan hukuman penjara tambahan enam minggu.
Crocker juga pernah memuat naik gambar dua sel penjara yang berbeza, Sel atau bilik penjara pertama dilengkapi jubin kelabu dan kalendar bertarikh Oktober 2014, manakala sel kedua dihiasi jubin biru.
“Perbuatan tersebut tidak boleh diterima sama sekali. Banduan yang ditangkap kerana menggunakan laman sosial akan dikenakan tindakan disiplin,” kata seorang jurucakap Perkhidmatan Penjara Britain. – Agensi

Sumber : mynewshub.cc
0 Komentar untuk "Pengedar Dadah Hidup Senang Dalam Penjara"

 
Copyright © 2014 MamarazziNews - All Rights Reserved
Template By Catatan Info