BV

Tertidur Ketika Kunyah Kinder Bueno, Wanita Mati Tercekik



MALANG memang tak berbau. Akibat terlelap ketika sedang mengunyah coklat, seorang wanita menemui ajalnya kerana tercekik snek tersebut.

Kejadian malang yang berlaku di United Kingdom itu menimpa seorang ibu muda, Candice Campbell, 25 ketika dia asyik menonton televisyen di sisi tunangnya.

Menurut laporan portal Mirror, sebelum kejadian wanita tersebut mengambil sejenis ubat tahan sakit kerana mengalami ketidakselesaan pada perut selepas melahirkan anak setahun lalu.

PAY-Candice-Campbell

Akibat kesan pengambilan ubat tersebut, Campbell yang sedang mengunyah coklat jenama Kinder Bueno tiba-tiba terlelap tanpa disedari.
Malangnya, kunyahan yang berada dalam mulut Campbell belum sempat ditelannya lantas ia menjadi punca wanita itu tercekik dan tidak dapat bernafas.
Tunangnya, Geoffrey Burns hanya menyedari situasi tersebut setelah Campbell terkulai di sebelahnya.
Berdasarkan sumber sahih, wanita itu sering mengalami kesakitan di bahagian perut selepas melahirkan anaknya, Harrison. Oleh itu, dia terpaksa mengambil beberapa jenis ubat bagi mengurangkan ketidakselesaan itu.
Ujar Burns, dia yang turut terlelap ketika menonton TV, hanya menyedari keadaan Campbell kira-kira jam 5.30 pagi, beberapa jam selepas kedua-duanya tertidur.
“Candice sedang menjamah Kinder Bueno dan saya menasihatinya untuk tidak memakan coklat kerana ketika itu dia mungkin akan tertidur akibat ubat.
“Nmaun saya terlalu penat sehinggakan turut tertidur selepas itu,” katanya.


- MYNEWSHUB.CC



0 Komentar untuk "Tertidur Ketika Kunyah Kinder Bueno, Wanita Mati Tercekik"

 
Copyright © 2014 MamarazziNews - All Rights Reserved
Template By Catatan Info